close נרשמת בהצלחה
050-866-3028
050-866-3028
 

לוח אירועים

המימד הרביעי ורוחות רפאים

מה אתם יודעים על המימד הרביעי ורוחות הרפאים? מידעי תודעת העל תורמים לנו ידע מעולמות אחרים. מוזמנים.
 

Take your brain to another dimension


לא פעם אנחנו עומדים מול המראה ולא מרוצים ממה שאנחנו רואים. השאיפה לשלמות היא חוויה שכל אחד מאתנו חווה - יפים ככל שנהיה, אנחנו עדין לא מבינים למה אנחנו ניראים דווקא ככה? שמנים, רזים? שיער שחור או בלונדיני? עיניים כחולות או חומות?


אז למה אנחנו נראים דווקא כך?

החיים שלנו על פני האדמה, תוכננו בקפידה טרם ירידתנו לכאן. הדמות שלנו, איך שאנחנו נראים הותאמה לתסריט חיינו. ממש כמו בסרט קולנוע, ראשית נכתב תסריט, ובהתאם לתסריט נבחרים השחקנים. אם בתסריט של חיי אני מתכננת להיות דוגמנית, אבחר להיראות דקיקה ושברירית, אולם אם אני מתכננת להיות גננת, אז אקח שחקנית יותר אימהית, מכילה ואולי אפילו מלאה. אם אני מתכננת להיות אצנית, אבחר בגוף שרירי, קליל. ליהוק השחקן, נבחר בקפידה בהתאם לצרכים הפיזיים, התוכן והסיבתיות.


לכל אדם יש את השחקן הפנימי, אנו קוראים לו נשמה, על פי תודעת העל, זוהי הליבה, הליבה שלנו קיימת לאורך כל הגלגולים והשחקן שיורד לחיים על פני האדמה, הוא רק ייצוג של הליבה, לשחקן שלנו יש תפקיד ראשי, המלווה אותנו לאורך כל הגלגולים, יש לו את אותם מטרות, ואת אותם ייעודים והוא לומד ומתפתח בציר הזמן לאורך כל הגלגולים. בצבא כשחייל מתגייס, יש לו תיק האישי, בו נרשם הכל, בתיק האישי אפשר לדעת הכל על החייל, כל בדיקה, כל תפקיד, כל חוויה, הכל נרשם בתיק האישי ולחייל אין שום גישה לאותו תיק, הנתונים שמורים וחסויים, כך גם בספריה האישית של הליבה, אין לנו כבני אנוש גישה לשם, וגם אין לנו ידיעה מה מתוך משחקנו תורם ומה כבר קיים בספר וביצענו בגלגולים קודמים ולא ממש תורם לספריה האישית. ככל שאנחנו מתפתחים אישית כך גם התיק האישי הזה מתמלא ובכך אנחנו תורמים ללוח האם, למעבדת הנתונים האישית שלנו ובנוסף לספריה האישית שלנו ישנה ספריה נוספת שנחשבת הספרייה הכוללת של כל הליבות, המעבדת את המידע הכולל, כאן נכנסת לתמונה תודעת העל.


תודעת העל, הינה, המחשב הבריאתי, כמו בסיס הנתונים Data Base שקשור לעולם הזה. היא אחראית על הירידות שלנו לעולם הזה וגם מממנת אנרגטית את ירידתנו לכאן כשחקנים. עם תודעת העל אנחנו מתייעצים טרם ירידתנו לכאן, יש לה את כל האינפורמציה עלינו. חשוב שנדע שהתפתחות זו איננה מוטלת רק עלינו, היא חלק מתוך תודעה כוללת, המובעת בצורות שונות בכל המישורים בבריאה וכולם נוטלים חלק בהתפתחות הכוללת הזו, כל אחד מהכיוון שלו ובתפקידו המאוד ייחודי במארג השלם.

כשאנחנו יורדים לעולם החלום לצורך משחק, אנחנו בוחרים שחקן שמלווה בשחקני הבעה שמהווים את מכלול ההתנהגות ותפישת החיים שלנו. כמו בכל איגוד שחקנים יש שחקנים יותר מנוסים ויש פחות, יש יותר מוכשרים ויש פחות. השחקנים הם אלו שמרכיבים את ההווייה הכוללת שלנו ואת משחק החיים הכולל ודרך כך אנחנו מתפתחים.

איגוד השחקנים שלנו, בעצם מרכיב את הדמות שלנו בחיים, כל אחד מהשחקנים (בעלי הוויה דומה) אחראי על תחום חיים, יש לנו שחקן לתחום הזוגי, יש לנו שחקן לתחום הבית ולמשפחה, יש לנו שחקן של עבודה ומקצועיות ויש לנו שחקן של הנאות החיים ועוד.


המימד הרביעי

תודעת העל מסבירה שישנו מקום בבריאה שנקרא – המימד הרביעי, הוא מישור הביניים, אליו אנו יורדים טרם ירידתנו לעולם הזה ושם אנו יושבים ומרכיבים את תסריט החיים שלנו. המימד הרביעי, הוא בעצם המקום הקרוב ביותר לעולם שלנו, שם אין תחושת זמן, ואין חומר. המימד הרביעי, הוא המקום ממנו פועלים המלאכים, שם נמצאים הפיות מהאגדות שלנו ושאר כוחות שפועלים, מכוונים ומשפיעים על המקום בו אנחנו חיים.

 

תודעת העל מנסה לתת לנו -בני האדם את הבנת חשיבות מערכי החוויה שלנו ואת חשיבות הצלחת התסריטים שלנו (החיים שלנו) יחד עם הבנה כי תפקידו של העולם בו אנו חיים, הולך ומסתיים וכי מאגרי האנרגיה שהוקצבו לצורך העידן הנוכחי הולכים ומסתיימים. לכן בתקופה זו, בתפר בין העידנים, יש תחושה של סיומים, אנו חווים הרבה יותר חולי והרבה יותר חולשה אצל בני האדם. דבר הגורר איתו מצב של חשיפה למחלות שונות וחוסר יכולת אישית להתגבר עליהן. בסיכומו של מצב כדאי לנו להבין כי כל דבר מגיע זמנו וחשוב לא להיאחז בישן וללכת לקראת העידן החדש.

כאשר אנחנו מסיימים את משחק חיינו ואמורים לעלות לעולם העליון, נפתחת מנהרה שמשחררת את הנשמה, אנשים רבים שמתו מוות קליני סיפרו, על מנהרה של אור ותחושת אהבה אין קץ שהם חוו בעת היותם שרויים במצב של המוות הקליני. עוד סיפרו, שפגשו קרובי משפחה, ושמעו קול שאומר שעדיין לא הגיע הזמן והם חזרו לגופם וחזרו לחיים. אותה חווייה של מוות קליני מלמדת אותנו שהנשמה עלתה למישורים הגבוהים (שם אנו חווים את העולם האנרגטי) היא בדקה את האפשרויות להמשך התסריט וכאשר מצאה לנכון שיש לה סיבתיות להמשיך בחיים על פני האדמה היא חוזרת וממשיכה בחייה.


רוחות רפאים

אולם כשהנשמה מסיימת את תפקידה בעולם הזה, נפתחת מנהרה, ממנה כולם יוצאים מעולם החלום, באותו זמן יכולה להיווצרסיטואציה בה, אחד מהשחקנים שלנו, אינו מוכן לעלות והוא נישאר ללא החלק הנשמתי. הסיבות להישארותו יכולות להיות רבות, אך הסיבה העיקרית היא חוסר הבנה של שחקן הרוח שהמשחק הסתיים בעולם החומר. זה דומה במעט לשחקו על במה שאחרי שההצגה הסתיימה הוא נשאר על הבמה וממשיך לשחק את תפקידו למרות שההצגה הסתיימה. לעיתים התמכרות של אותה רוח לעולם הפיזי, היא שגוברת והשחקן נתקע לעיתים עקב טראומה שהאדם חווה בחייו, כמו בסרט  "רוח רפאים" שבו סופר על הרצון להתנקם במי שייצר את הטראומה, כך שנשארים חלקים כאלו והם נמצאים במימד הרביעי. הם רואים אותנו אבל אנחנו לא יכולים לראות אותם. כי הרטט הגבוה עולה מתוך רטט נמוך למישור הביניים ואילו הרטט נמוך לא יכול לראות רטט גבוה על כן אנחנו לא מצליחים לראות אותו בעיניים הפיזיות שלנו, אבל הוא ממש כאן.


מאחר והשחקנים, שנקראים בעולמנו, רוחות רפאים, נשארו לבד יש בידן רק את זיכרון של הסצנה האחרונה שהן שיחקו והן חוזרות על אותה סצינה שוב ושוב, 

זאת גם הסיבה לאותן רוחות רפאים בטירות שמופיעות שוב ושוב בדיוק באותה צורה במשך שנים. במימד הרביעי, אין את מגבלות החומר שנמצאות אצלנו ולכן רוחות מימד זה יכולות לעבור מבעד לקיר או מבעד לדלת.

הבנת המימד הרביעי כרטט גבוה ומעודן יותר יכולה לתת לנו כבני אדם את ההבנה כיצד נראית הבריאה מחוץ לרובד שאנו בו וירדנו אליו מתוך בחירה חופשית לצורך פיתוח והתפתחות. הזמן במימד הרביעי לא דומה לזמן הליניארי שנמצא כאן. במימד הרביעי יש חיבור בין גלי ההתפתחות הבריאתיים לבין הזמן שלנו, ולכן אין משמעות לזמן עבור הרוחות האלו. אך הן נשארות לכודות במימד הזה כי רק דרך מנהרת האור הן יכולות לחזור למישורים הגבוהים ולכן אנחנו מכנים אותן נשמות תקועות. הן אינן נשמות אלא שחקני הבעה של האדם שנפטר. הן יכולות לצאת אם הן מוצאות אדם שהולך למות ותופסות טרמפ כשנפתחת אצלו 'מנהרת האור' והרטט שלו זהה לרטט שלהן ואז הן יכולות לצאת.

המעבר במנהרת האור קיימת כל הזמן בחלקים האנרגטיים שהעין הפיזית איננה יכולה לזהותם, כל חלקי הנשמה עולים למקום בו הם נמצאים בתחושת האחד שקיימת אך ורק במישורים הגבוהים ואין שם את הפירוד ואת האינדיבידואל שקיים בעולם המשחק, ולכן הימצאותו של שחקן בעולם החלום ככל הנשמה עלתה, איננה מפריעה לאיחוד הליבתי.


תקשור עם מתים?

המימד הרביעי מהווה מרחב פעולה של הדרכות ותקשורים, שממנו הישויות וההדרכות האישיות מביאות את דברן אלינו, זה המקום למתעסקים בסיאנסים, תקשורים, שמעלים את הנשמות שאינן איתנו בעולם הזה. מאחר ומימד רביעי כבר אין בו מערכות הסתרה, כל רוח שנמצאת שם יודעת הכול ולכן אין לה בעיה גם להתחזות ולמסור מידע שהוא נכון, אבל לא המקור מוסר אותו, אלא ייצוג בלבד. זה המקום להעלות אנשים שכבר לא איתנו וליצור איתם קשר וזה כמובן אך ורק אם הם נמצאים או יש להם קשר עם המימד הרביעי.  


אהבתם? מוזמנים לערב מבוא לקורס תודעת העל, עם שלי רום, פרטים בקישור